miercuri, 28 iulie 2010

Romania, dar fara biserici (asta pana la jumatatea postului)

Pai ce sa va zic...avem o tara frumoasa. Si atat. Bine pacat ca este populata...daca era ceva gen jungla virgina era superb.

Hai sa va arat niste peisaje filmate de un prieten pe Tihuta :). Enjoy.

Meses

Si coborarea de pe Tihuta.


Ei bine intre timp pe forum am inceput sa discutam destul de aprins despre probleme serioase ale tarii cu tot cu biserici. Dupa ce ne-am bagat diverse chestii prin politica & co am ajuns la concluzia ca ne meritam soarta asta infecta numai si numai pentru drumurile de cacat pe care le avem. 

Facem o scurta schema. De curand am fost in Austria, langa Innsbruck. Drumul Innsbruck-Rosenheim-Salzburg-Lienz-Viena-Gyor-Budapesta (facut in proportie de 75% autostrada si 25% europene) a fost cu 1 ora mai scurt decat Budapesta-Szeged-Arad-Deva-Sibiu-Pitesti-fata casei. Asa se pune problema. Vine neamtu' taune de la el sa ne viziteze. Pai cand ajunge la Deva deja isi baga membru, anuleaza rezervarea si face o intoarcere in 3 puncte. 

Aaa ma jur ca nu mar deranja o centura in jurul maretului oras Sibiu pentru ca imi fute calculele de fiecare data. Sincer nu ar fii rea nici una pe la Rm. Valcea dar asta e deja un vis erotic.


(PS: nu bagati in seama muzica. Fiecare asculta ce vrea la el in masina :-". )

3 comentarii:

  1. tu visezi sa se faca drumuri noi, eu sper macar sa se repare astea pe care le avem deja...

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer eu visez la o reparatie la sinele de tramvai din fata blocului ca sa nu ma mai trezesc din 20 in 20 de minute cand trec benele de la apolodor cu 80 pe aici...

    RăspundețiȘtergere
  3. tu esti nebun..e foarte tare muzica :lol:

    RăspundețiȘtergere